Prawo jazdy za pierwszym razem.

Jednak można zdać prawo jazdy za pierwszym razem ;)
Część teoretyczna jest trudna, to prawda. Jednak jeżeli poświęci się codziennie jedną godzinę na robienie testów, to można zdać. Na 32 pytania miałam 4 identyczne jak na płytce, z której się uczyłam. Teraz przyszli zdający będą mieli o wiele lepiej, bo będzie jawna baza pytań. Nikt i tak chyba się nie nauczy na pamięć 3 tys pytań?
Praktyka, tutaj stres jest o wiele większy. W moim przypadku minął kiedy usiadłam za kierownicą. Największy miałam kiedy czekałam na swojego egzaminatora. Ach ta wyobraźnia..... Facet nie był wcale straszny, był milszy od instruktora. I udało się zdać ;)
Teraz tylko muszę czekać za plastikiem. Jest już opłacony, ale te czekanie jest denerwujące...



Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Gratulacje!Ja sie mecze juz trzeci raz ale mam nadzieje ze to bedzie ostatni
    Dodaje do obserwujacych i zapraszam na moj:
    http://mon-pensees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń