Trochę informacji... czyli o wszystkim i o niczym

1. Adres i tytuł bloga może trochę myli, bo gdzie tu moda? Mam nadzieję, że to tylko chwilowe.  Po prostu aparat jak na złość się popsuł i zdjęć nie mogłam dodawać. Tak czy siak jednak ten blog będzie typem "śmietniczka"

2. Mniejsza z tym. W przyszłym tygodniu wybieram się po nowy telefon ;) Moja stara Nokia 2220 trochę się popsuła i nie słyszę połowy zdań jak koś do mnie zdzwoni. Zamiast tego szum.
Może znacie jakieś dobre telefony w cenie do 500zł?

A o to moje małe cudeńko 


3.  Chciałabym was zaprosić na mojego drugiego bloga ;) tym razem z opowiadaniem
http://klaracelmer.blog.pl/2014/07/10/dom-na-sprzedaz-iii/  - wersja polska
http://klaracelmer.blog.pl/2014/07/14/hous-for-sale-iii/ - wersja angielska

4. No to by było na tyle. Pa pa pa idę świętować swoje urodzinki...

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Szkoda, że aparat sie popsuł ;c
    Dla mnie to coś okropnego, by nie mieć aparatu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popsuł się, ale trzeba żyć dalej

      Usuń