Wiedźmin - Miecz przeznaczenia - Andrzej Sapkowski

Chyba wszyscy Polacy przynajmniej słyszeli o "Wiedźmie". "Miecz    przeznaczenia" jest pierwszą książką o Geralcie z Rivii, którą przeczytała, a drugą w serii. Wcześniej widziałam serial igrałam w pierwszą część    "Wiedźmina". Ta książkatopo prostu arcydzieło. Gdy zacznie się czytać, ciężko jest się oderwać. Dla mnie   oderwanie się od niej w trakcie czytanie, któregoś z opowiadań byłopo prostu nie możliwe. Oczywiście, jestem żywym człowiek, więc chcąc nie chcąc przerywałam lekturę, ale po skończeniu jednego opowiadanie i przed kolejnym. Jednak coś ciągnęło mnie do niej... To nie książkalecz arcydzieło. Nie   wszyscy pisarze potrafią tak pisać. Podobnie do czytanie ciągnęło mnie   podczas lektury"Trylogii czarnego maga", ale nie byłoto tak silne, jak teraz. Czym wyróżnia się książka? Może ciętym i rubasznym   językiem, a może świetnie stworzonym światem albo podwójny dnem...Nie przekonasz się, jeśli nie spróbujesz ;)

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń