Mój nowy-stary zegarek

Zegarki noszę od 10 lat. Zegarki od codziennego noszenia się niszczą, więc co jakiś czas trzeba odwiedzić zegarmistrza, a jest ich co raz mniej. Ten zegarek ze zdjęcia miał dziś wymieniany pasek, bo poprzedni pęknął. Przez pierwszy tydzień nosiłam pasek sklejony na taśmię... Później pęknął w innym miejscu. Nie ma jednak co się dziwić? Ten zegarek noszę od 4 lat. Jest to mój 3. Przez ostatnie dni wiedziałam, że go nie mam na ręce, ale i tak spoglądałam na rękę.
Dziwi mnie nie raz to, że ludzie zapomnielu odczytywać godzinę z zegarka z tarczą. Najpopularniejsze to zjawisko jest wśród młodzieży. Rozumiem, że małe dzieci mogą mieć problem i starsze odoby. Ale 15 latka? Kiedy moja kuzynka pyta się mnie o godzinę zawsze pokazuję jej zegarek i idzie się zapytać kogoś innego o godzinę xD
Wy nosicie zegarki czy wolicie zerkać na telefon?

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz