Babka + dzisiejszy dzień

Mam obecnie ferie :) Teoretycznie tydzień już za mną, ale we wtorek i środę mieliśmy obowiązkowe fakultety z matematyki, a w czwartek i piątek z geografii.

Rano byłam na pchlim targu, ale kupiłam tylko skarpety :/ Było mało sprzedawców z ubraniami i większości mieli ten sam towar. W drodze powrotnej widziałam na tamię Dudę. Dziwne, że kandydat na prezydenta był tylko z sześcioma osobami. Chyba, że zrobili sobie spontaniczną przerwę na podziwianie widoków...

Korzystając z chwili wolnego i braku w domu czegoś słodkiego postanowiłam upiec babkę. Niestety po wyjęciu z piekarnika opadła, dla tego jest tak mała :( Wyszła jednak smaczna ^.^

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Oj ,jak apetycznie wygląda!! :-) Buziaki
    Moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń