#8 Co mi wpadło w oko?

Dziś zapraszam Was do oglądania/kupowania T-shirtów. Znalazłam kilka fajnych i niedrogich :)

1. Jasnoczerwony t-shirt z nadrukiem kwiatów i napisem TRUST ME -> 12,90 zł


2. Szary t-shirt z dużym nadrukiem lamparta  ->_ 12,90 zł

Mam taką samą tylko biała ^.^

3. Żółty t-shirt z nadrukiem kobiety-kota -> 12,90 zł





4. Czarny t-shirt z nadrukiem GOOD GIRLS DO BAD THINGS -> 12,90 zł

5. Biały t-shirt z niebieskim nadrukiem roślinnym -> 19,95 zł

6. Biały t-shirt z nadrukiem tygrysa -> 12,90 zł


Jeszcze jeden kociak

7. Biały t-shirt z grafiką krajobrazu - >12,90 zł

8. Niebieski t-shirt z nadrukiem Marilyn Monroe z gumą balonową -> 19,90 zł





Co chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście (sukienki/spodnie/koszulki)?
Czytaj dalej

Wakacje

Od piątku mam już wakacje! Teraz pozostaje mi tylko czekać na wyniki matur do 30 czerwca.
Ktoś pomyśli, że mam dużo czasu wolnego, ale tak nie jest. Mieszkam na wsi i tu zawsze znajdzie się jakaś praca na polu lub w ogródku. Choćby teraz trwają sianokosy...
Po drugie muszę sobie poukładać w głowie i zastanowić się co dalej. Iść na jakieś studia? A może szkoła policealna? Może gdzieś mnie znowu w wakacje przyjmą na staż?
Co jeszcze mogę robić, aby się nie nudzić?
Jeździć na rowerze - kilka kilometrów dziennie wpływa dobrze na kondycję.
Czytać - jest kilka książek, które chce przeczytać.
Pisać - wymyślać kolejne zbrodnie i przygody Klary Celmer.
Rysować - od jakiegoś czasu lubię tak spędzać wolny czas.
I oczywiście wpadać od czasu do czasu na bloga, i przygotować jakiś post :)
Co do rysowania, to prezentuję moje dzieło.
Wydaje mi się, że to miał być jakiś Lotus...
P.S. Wkrótce pojawi się post z cyklu "Co mi wpadło w oko"
Czytaj dalej

#7 Co mi wpadło w oko?

Dziś zaprezentuję kilka ubrań marki Pretty Girl. Jest to Polska firma z Łodzi. Mam już kilka bluzek i ich sukienkę...

1. Bluzka  -> 39,99 zł



















2. Spódnica -> 39,99 zł




















3. Bluzka -> 44,99 zł



















4. Sukienka  -> 69,99 zł



















5. Sukienka ->69,99 zł



















6. Sukienka -> 89,99 zł

















7. Sukienka -> 89,99 zł

















Jak zwykle starałam się wybrać w miarę tanie i fajne ubrania. W linki klikacie tylko wtedy, kiedy coś się Wam spodoba. W przeciwieństwie do sporej liczby blogerek nie kolekcjonuje kliknięć i nie mam nic za to, że reklamuję na blogu różne marki.
Zdjęcia pochodzą ze sklepu internetowego Pretty Girl.

Czytaj dalej

Zakupy

Wczoraj wybrałam się z rodziną do Centrum Bielawy w Toruniu. Pochodziliśmy po sklepach, wpadliśmy do KFC na frytki.
Problem był później z wyjechaniem z miasta. Ulice były zamknięte przez wyścig kolarski. Musieliśmy nadłożyć ponad 50km, aby wrócić do domu :(

Tą sukienkę kupiłam w Pretty Girl za 179 zł.
Ozdobę można oderwać jak się komuś nie podoba. Jednak jak ktoś uważa, że jest ładna to radzę ją mocniej przyszyć, bo może się z łatwością oderwać :/

Czytaj dalej

Photos - spring/ zdjęcia - wiosna

Czytaj dalej

#6 Co mi wpadło w oko?

Jakiś czas temu były czarne sukienki, więc dziś czas na kolor :)

1. Even&Odd Sukienka z dżerseju - black/pink -> 50,15 zł
















 
















 5. ONLY MIELLA - Sukienka z dżerseju - czerwony -> 62,30 zł


                                                                  

6. New Look Sukienka koszulowa - PLUM -> 69,30 zł

 
 
Czytaj dalej

Z pamiętnika

Dziś pisałam maturę z polskiego. Jedni powiedzą, że była łatwa inni, że trudna. Według mnie wszystko się okaże w czerwcu.
Podobno nasza matura ma nie być oceniania według klucza, ale to kłamstwo. Nauczyciele sprawdzający mają przecież wytyczne i odpowiedzi.
Były same zadania otwarte :(
Najgorsze było zadanie 2.5 http://s340887347.domenastandartowa.pl/cke/_EGZAMIN_MATURALNY_OD_2015/Arkusze_egzaminacyjne/2015/formula_od_2015/MPO-P1_1P-152.pdf (link to arkusza)
Żeby to zadanie rozwiązać trzeba było znać "Pana Tadeusza" na pamięć. Niby to lektura "z gwiazdką", ale analizowaliśmy jej aż tak dokładnie. Był sprawdzian ze znajomości (1,5 roku temu). Omawialiśmy: opisy przyrody, wątek patriotyczny i miłosne. Na tym koniec. To skąd niby zwykły szary uczeń miał wiedzieć, że cytowany fragment pochodzi z epilog? Serio pogięło ich w ministerstwie? Gdzie jest napisane, że musimy znać lektury na pamięć? Chyba, że znajomość w szczegółach oznacza, że musimy znać ją na pamięć?

Tu odpowiedzi do pozostałych zadań: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/matura-2015-jezyk-polski-poziom-podstawowy-arkusze-cke-i-odpowiedzi/gx216g

Temat rozprawki: "Wolna wola człowieka czy siły od niego nie zależne - co przede wszystkim decyduje o ludzkim losie?"
Jestem ciekawa jak ją egzaminator oceni... Uderzyłam w wolą wolę człowieka, że to co robi człowiek zależy tylko od niego, a o jego losie decyduje on sama i konsekwencje z wiązane z jego działaniem.
Szczerze to fragment beznadziejny, ciężko go dopasować do tematu...

I po co nam matura? Może lepiej, żeby były egzaminy na studia?
Czytaj dalej

#5 Co mi wpadło w oko?

Dziś pogoda jest ładniejsza niż wczoraj szkoda by było zmarnować ją na siedzenie w domu...
Rusz się! Wyjdź na spacer z psem, pobiegaj, pojeździj rowerem...

Dziś zaprezentuję parę fajnych sportowych ubrań :)
Zaczynamy!

1. TWINTIP Bluza rozpinana - medium grey melange -> 95,40 zł 








 Jest to propozycja na chłodniejsze dni, poranki.  Na cieplejsze dni polema koszulki na krótki rękaw. Jest ich mnóstwo w różnych kolorach i fasonach. 
Poniżej kilka T-shirtów funkcjonalnych. 
https://www.zalando.pl/even-odd-active-koszulka-sportowa-coralle-pink-ev941d002-g11.html                                                                             https://www.zalando.pl/asics-koszulka-sportowa-zielony-as141b02o-m11.html 

2. Even&Odd active Koszulka sportowa - coralle/pink ->57,60                                   

3.  ASICSPERFORMANCE - Koszulka sportowa - pistachio  ->71,40 zł

4. Puma Koszulka sportowa - pool green micro chip  -> 79, 00zł
5.adidas Performance SEQUENTIALS CC RUN - Koszulka sportowa - neon pink -> 87,20 zł

Szczerze mówiąc na dobry początek wystaczy koszulka za 10 zł kupiona od Chińczyków.  

Do tego przydałyby się  jeszcze jakieś spodnie... 

6. TWINTIP Spodnie materiałowe - dark blue melange -> 83,30 zł 



                                                                          

 



                                                                           



 No dobra, już się napatrzeliście teraz zmykać na świeże powietrze!
 




 
Czytaj dalej

Z pamiętnika

Dziś post bez ubrań i zdjęć, dziś czas na wyżalanie się i pisanie bzdet.

Tydzień się jeszcze nie skończył, a jest paskudny, jak cholera.
We wtorek zdechł mi Burek. Ostatnio znowu przy chorował, już było z nim lepiej, a głuptas z soboty na niedzielę próbował popełnić samobójstwo :( Próbował się utopić w kanałku. Można pomyśleć, że chciał iść się napić wody, ale przecież na podwórku były cztery miejsca gdzie mógł by się napić (wanna, wiadro, jego miska i miska kur), a on otworzył sobie bramę i wyszedł. Nikt na noc ich nie powiązał sznurkiem. Bo kto by pomyślał, że pies, który ledwo chodzi chciałby gdzieś wyjść?  W niedziele do południa jeszcze jadł, później nawet wody nie chciał pić. We wtorek rano był już martwy. Na jesieni minęłoby 10 lat jak był u nas. Był przybłędą. Przyszedł za wystraszoną ośmiolatką, która przednim uciekała. To było najszybsze 1,5 km w moim życiu. Był mądry i inteligentny.  Fakt dość długo się go bała zwłaszcza kiedy chodził luzem, ale nigdy na mnie nie skoczył i często w ogóle do mnie nie podchodził, jak byłam mniejsza. Z czasem przestałam się go bać, ale nadal boję się obcych psów. Burek nigdy nie zagryzł kury, ani kaczki, nawet potrafił je naganiać do kurnika. Był dużym psem, mieszanką owczarka niemieckiego z jakimś psem z oklapniętymi uszami. Teraz będzie trzeba znaleźć godnego następce...

Także we wtorek dowiedziałam się, że dziadek za dwa tygodnie będzie miał ciężką operację :( Zostanie wycięte mu oko. Eh... jest poważnie chory, ma raka. Przez ostatnie dwa miesiące co tydzień jesteśmy gdzieś na badaniach to we Włocławku, to znowu w Bydgoszczy...
To był jeden z gorszych wtorków...

Dziś jak codzień byłam na przejażdżce rowerowej z Hugiem. Mamy... mieliśmy trzy psy Burka, Pikusia (mała pipidówa, kundel, 9 lat) i Huga. Ten ostatni jest najmłodszy ma 9 miesięcy. Jest okropny, wszędzie go pełno, jest ciamajdą. Potrafi z radości przewrócić człowieka i go lizać potwarzy. W połowie jest haskim, jest czarny z brązowym brzuchem i skarpetami. Trzeba go codziennie zabierać na przejażdżki takie conajmiej 3-4km, bo inaczej wyje szczeka i się dopomina...
Dzisiaj pojechaliśmy jedną z naszych tras przez las, zazwyczaj nikogo tam nie ma... Dziś jednak znalazł się jakiś debil, który jechał samochodem. Ja stałam na poboczu i czekałam, aż pies załatwi swoją potrzebę. Facet ustał na skrzyżowaniu:
- Kurwa zjeżdżaj z drogi! - krzyczy do mnie. - Chodź tu gówniaro!
Trzymam Huga, żeby się opanował, bo się zjeżył i warczał.
Facet coś tam znowu sobie krzyczy. Zastanawiam się czy mu nie odbiło. Halo przecież ledwo trzymam psa,  rower jest oparty o drzewo i pusta droga...
Kierowca zagwizdał.
Serio? - pomyślałam.  - Bierz go Hugo! - krzyknęłam to pies pobiegł.
Zamknął szybę i odjechał, a ja musiał się wydzierać na psa, żeby przestał gonić samochód. 
Widziałam, że będę miała problem ze złapaniem psa, zawsze tak jest gdy ktoś obcy przejedzie obok samochodem. Sąsiedzi potrafiom się grzecznie zatrzymać, ja wtedy trzymam Huga za obroże i nie muszę go później łapać. Dlatego myślałam, że ten facet też chce tylko przejechać...
Na ruchliwsze trasy jeżdżę zawsze z kimś jeszcze.  Wtedy Hugo jest przywiązany smyczą do roweru. Ja niestety sama nie mogę go utrzymać, bo jest dla niego za letka. Optymalny kierowca zaprzęgu z Hugiem musi mieć 90kg - mi na szczęście dużo jeszcze do tylu brakuje. 


I taka mała ciekawostka na koniec. Na portalu zBLOGowani jest comiesięczny ranking i moje blogi w kwietniu się w nim znalazły :D
Ten blog na miejscu 10 w kategorii moda -> http://zblogowani.pl/ranking/miesieczny/kategoria/3/okres/201504 (możecie sami zobaczyć)
Blog z opowiadaniami 6 miejsce w kategorii hobby -> http://zblogowani.pl/ranking/miesieczny/kategoria/13/okres/201504

Miłego weekendu ^.^
Alex

Czytaj dalej