#7 Co mi wpadło w oko?

Dziś zaprezentuję kilka ubrań marki Pretty Girl. Jest to Polska firma z Łodzi. Mam już kilka bluzek i ich sukienkę...

1. Bluzka  -> 39,99 zł



















2. Spódnica -> 39,99 zł




















3. Bluzka -> 44,99 zł



















4. Sukienka  -> 69,99 zł



















5. Sukienka ->69,99 zł



















6. Sukienka -> 89,99 zł

















7. Sukienka -> 89,99 zł

















Jak zwykle starałam się wybrać w miarę tanie i fajne ubrania. W linki klikacie tylko wtedy, kiedy coś się Wam spodoba. W przeciwieństwie do sporej liczby blogerek nie kolekcjonuje kliknięć i nie mam nic za to, że reklamuję na blogu różne marki.
Zdjęcia pochodzą ze sklepu internetowego Pretty Girl.

Udostępnij ten post

7 komentarzy :

  1. Bardzo fajne ubrania ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania wydają się być dobrej jakości, bardzo ciekawe, klasyczne stroje :) Pozdrawiam.

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ubrania ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobała sukienka czarna, jest bardzo elegancka,kobieca :)

    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się druga spódnica *_*

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ubrania. Różowa sukienka jest piękna!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :) Jeśli tak daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam!
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna spódniczka i ta różowa sukienka, zaobserwowałam i liczę na to samo :)
    shawtyqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń