#8 Co mi wpadło w oko?

Dziś zapraszam Was do oglądania/kupowania T-shirtów. Znalazłam kilka fajnych i niedrogich :)

1. Jasnoczerwony t-shirt z nadrukiem kwiatów i napisem TRUST ME -> 12,90 zł


2. Szary t-shirt z dużym nadrukiem lamparta  ->_ 12,90 zł

Mam taką samą tylko biała ^.^

3. Żółty t-shirt z nadrukiem kobiety-kota -> 12,90 zł





4. Czarny t-shirt z nadrukiem GOOD GIRLS DO BAD THINGS -> 12,90 zł

5. Biały t-shirt z niebieskim nadrukiem roślinnym -> 19,95 zł

6. Biały t-shirt z nadrukiem tygrysa -> 12,90 zł


Jeszcze jeden kociak

7. Biały t-shirt z grafiką krajobrazu - >12,90 zł

8. Niebieski t-shirt z nadrukiem Marilyn Monroe z gumą balonową -> 19,90 zł





Co chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście (sukienki/spodnie/koszulki)?

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Wszystkie są piękne i wpadają w oko, szczególnie lamparcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te rzeczy :) Mi się najbardziej podoba z tygrysem :3
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne bluzki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń