Wakacje

Od piątku mam już wakacje! Teraz pozostaje mi tylko czekać na wyniki matur do 30 czerwca.
Ktoś pomyśli, że mam dużo czasu wolnego, ale tak nie jest. Mieszkam na wsi i tu zawsze znajdzie się jakaś praca na polu lub w ogródku. Choćby teraz trwają sianokosy...
Po drugie muszę sobie poukładać w głowie i zastanowić się co dalej. Iść na jakieś studia? A może szkoła policealna? Może gdzieś mnie znowu w wakacje przyjmą na staż?
Co jeszcze mogę robić, aby się nie nudzić?
Jeździć na rowerze - kilka kilometrów dziennie wpływa dobrze na kondycję.
Czytać - jest kilka książek, które chce przeczytać.
Pisać - wymyślać kolejne zbrodnie i przygody Klary Celmer.
Rysować - od jakiegoś czasu lubię tak spędzać wolny czas.
I oczywiście wpadać od czasu do czasu na bloga, i przygotować jakiś post :)
Co do rysowania, to prezentuję moje dzieło.
Wydaje mi się, że to miał być jakiś Lotus...
P.S. Wkrótce pojawi się post z cyklu "Co mi wpadło w oko"

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Ale świetny rysunek. Tak bardzoo chcę wakacje :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń