#10 Co mi wpadło w oko?

W dzisiejszym poście zaprezentuję ubrania z firmy RUBIN FASHION. 

Na ich stronę trafiłam przypadkiem przez reklamę na Facebooku. Postanowiłam obejrzeć asortyment, a to co spodobało mi się prezentuję poniżej. Jak zawsze starałam się wybrać ładne i niedrogie rzeczy. Miłego oglądania ^.^

1. SUKIENKA SPORTOWA W PASKI -> 99,00 ZŁ 


2. SUKIENKA W PASKI ->  89,00 zł 




3. Sukienka -> 59,00 zł 



4. Koszula pół na pół -> 69,00 zł 



5. Koszula w serca boyfriend -> 79,00 zł


6. Tunika w serca -> 89,00 zł 


7.  Spódnica asymetryczna -> 79,00 zł 





Dziękuję za uwagę. Coś się komuś spodobało?
Nie musicie klikać w żaden z linków. 

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Fajne ubrania , ale radze poprawić design.
    Styloowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta koszula w serca i kurteczka poniżej ;-)

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne ubrani ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubrania ^^
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica z tiulową wstawką - mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy, ostatnia spódnica jest mega! ♥

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń