Szampon vs szampon

Szampon szamponowi nie równy. Nawet gdy oba są wyprodukowane przez tę samą firmę.
Dziś porównam dwa szampony, które różnią się: składem chemicznym i ceną.


1. Szampon pokrzywowy firmy Farmona. 
Cena: ok. 5 złSkład chemiczny widoczny na zdjęciu.Pojemność: 300 ml


Włosy po umyciu są miłe w dotyku i lekkie. Na następny dzień jest już gorzej, ale jeszcze nie są przetłuszczone. Kolejny dzień włosy są już przetłuszczone i trzeba je umyć.


2. Szampon normalizujący - Radical firmy Farmona.
Cena: ok 10złSkład chemiczny widoczny na zdjęciu.Pojemność: 330 ml

Włosy po umyciu są miłe w dotyku i lekkie. Następnego dnia są nadal świeże. 4 dnia włosy wyglądają jak 3 po użyciu szamponu z pokrzywy.
Osobiście wole szampon nr 2. Korzystam z niego od jesieni. Poleciła mi go pani w aptece. Po 1 sięgnęłam tylko dla tego, pomyślałam, że skoro produkuje je te sama firma, to pewnie też jest dobry i tańszy, ale się przeliczyłam :(

Udostępnij ten post

1 komentarz :

  1. Niekiedy warto spróbować czegoś nowego, nawet jeśli nam to nie przypadnie do gustu. Również wybrałam bym szampon nr. 2. ♥
    http://msangeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń