#12 Co mi wpadło w oko?

Dziękuję Wam, że mnie odwiedzacie. Dziękuję za ponad 3 tysiące wyświetleń. Nie wiecie jako to frajda zobaczyć, że blog ma codziennie kilka wyświetleń. Nawet wtedy kiedy nic nowego nie publikuję.

Dziś zaprezentuję kilkanaście (według mnie) ładnych sukienek, które znalazłam w Bon prix. 
Miłego oglądania i komentowania :)

1. Sukienka z nadrukiem, krótki rękaw - 22,99 zł 




2. Sukienka - 40,99 zł 

3. Sukienka - 45,99 zł




4. Sukienka - 49,99 zł 


5. Długa sukienka - 54,99 zł


6. Sukienka z wolantem - 59,99 zł 


7. Sukienka - 67,99 zł



8. Sukienka 2-częściowa - 67,99 zł





9. Sukienka - 74,99 zł



10. Sukienka plażowa - 79,99 zł




11. Sukienka - 79,99 zł



12. Sukienka z falban - 89,99 zł




Dziękuję za uwagę ^.^


Czytaj dalej

Witam! Wiem, że ostatnio Was zaniedbuje, ale mam wiele spraw na głowie. Mianowicie niedługo przeprowadzę się do Poznania. Dlatego przebywanie na komputerze ograniczało się do przeglądania ofert mieszkaniowych i wkurzaniu się na ludzi. Dlaczego nie usuwają ofert skoro są nieaktualne?
 W piątek byłam z rodzicami i przyszłą współlokatorką w Poznaniu. Na 8 interesujących ofert tylko 2 osoby zgodziły się pokazać nam mieszkania. Jedna osoba zrobiła świństwo. W czwartek się z nią umówiliśmy na konkretną godzinę. Następnego dnia mamy od rana problem się z nią połączyć, a gdy się już dodzwoniliśmy. Babka mówi oferta nie aktualna. Człowiek jedzie 200 km, aby obejrzeć 3 mieszkania... a ogląda 2.
Sobotni dzień spędziłam na rozmowach z przyszłymi współlokatorami. Ciężko było wybrać mieszkanie. Oferty bardzo się różniły. Pierwsze mieszkanka nie było specjalnie zadbane, ale blok miał winde i lepsze połączenia i tylko dlatego wygrało.
Teraz czekam jak sprawa się rozwinie. Mam nadzieje, że pośrednik nie wykiwa nas...

Poniedziałek: 
Dzwonie dowiaduje się, że możemy podpisać umowę po 18 w środę, a najlepiej o 20. Serio? Mamy po nocy tłuc się pociągiem z przesiadkami? Nie dochodzimy do porozumienia. Dwie godziny później wchodzę na otodom.pl a tam oferta mieszkania nie dość, że nie została zdjęta to jeszcze inne biuro nieruchomości wstawiło nową z dzisiejszą datą i o 100 zł droższą. Grrr Ponownie dzwonię do faceta i opowiadam mu o znalezisku. 10 minut później oddzwania i... jesteśmy umówieni na środę na 14:00 podpisać umowę. 
Ale jeżeli drugie biuro znajdzie chętnych i podpiszą umowę wcześniej my zostajemy z niczym :/ Jakoś wątpię, żeby właściciel zachował się uczciwie, skoro wiedział od soboty, że ma chętnych na mieszkanie, a dziś została dodana oferta przez inne biuro.
Zostaje tylko się modlić, że przyjmą na akademik...

MASAKRA

Środa:
Umowa "rezerwacyjna" podpisana. Po drodze nie obyło się jednak bez przeszkód :(
Mieliśmy stłuczkę, ale na szczęście nasz samochód dał radę dalej jechać.
Czytaj dalej

Żele pod prysznic Palmolive

Hej! Dziś zrecenzuję żele pod prysznic Palmolive: "Ultra nawilżenie" i "Uspokajająca przyjemność".




Niestety chyba nie będę w tym za bardzo obiektywna ponieważ uwielbiam produkty tej marki. Ale dlaczego?


Konsystencja jest kremowa i żel szybko się pieni.


Zapach jest bardzo miły, przyjemny. Utrzymuję się długo. Polecam użycie przed pójściem do łóżka. Można wtedy poczuć, jak zapach utula nas do snu. 
Osobiście wolę zapach wiśniowy, ale oliwkowy też jest przyjemny. 


 Najważniejsze dobrze myje, nie podrażnia skóry i dodatkowo lekko ją nawilża.


Zamknięcie jest solidne, więc nie ma obawy, że wyleje się nam przez przypadek. 



500 ml za ok. 8,79 zł  (Biedronka i Rossmann)- według mnie przyzwoita cena. 

A Wy macie swoje ulubione żele pod prysznic (marki/zapachy)?

Edit: 19.12.2015

Nowy w kolekcji - Palmolive Aroma Sensantions Feel Good - o zapachu z neroli i mango


Czytaj dalej