#14 Co mi wpadło w oko?

Witam :)
Dziś prezentuję rzeczy ze sklepu "CROPP TOWN". Dlaczego akurat ten sklep? Hmm.... może dlatego, że ostatnio kupiłam tam bluzę która mi się spodobała? A oto ona i kilka innych rzeczy

1. Długa bluza z kapturem -> 49,99 zł
                                                  
              
                                             





2.Bluza z nadrukiem ->  59,99 zł
                                                                                                 




















3. Bluza z nadrukiem -> 39,99



 
















 4. T-shirt z nadrukiem -> 19,99 zł










5. Koszula w kratę -> 49,99 zł









Tym razem krótko, ale w tygodniu powinien ukazać się jeszcze jeden post :)

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Ta druga bluza jest świetna :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bluza z wilkiem :) A no i popracuj nad jakością zdjęc, bo jest bardzo słaba. Ja wiem, że zdjęcie robione telefonem, ale jakbyś je powiększyła trochę to na pewno byłoby lepsze.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń