Mikołajki

Jak wiecie Kochani wczoraj były Mikołajki. Skończyły się już dla mnie czasy, kiedy znajdowałam jakieś słodycze w bucie :(
Moim współlokatorom też było z tego powodu smutno. Po na radzie, jak je uczcić samemu wpadliśmy na pomysł, że pójdziemy do Palmiarni :)
Było tam mnóstwo dzieci i Mikołaj z pomocnicami. Szkoda, że Mikołaj też nas nie poczęstował cukierkami.
Ogólnie było fajnie. Trafiliśmy też na wystawę zwierząt egzotycznych (niestety nie mam ich zdjęć) i królików hodowlanych.
Oto kilka zdjęć.


P.S. Jeśli chcesz otrzymać kartę ode mnie kartkę świąteczną z życzeniami, prześlij swój adres na riterra11@gmail.com


Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Fajne zdjęcia! :D Wysłałam już swój adres <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    http://na4evx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Palmiarni, ŚWIETNA SPRAWA ! ;)

    OdpowiedzUsuń