Pomysł

Witam! Wiem, że ostatnio Was trochę zaniedbałam, ale miałam natłok nauki. I tak czas szybko mijał.
Przeglądałam dzisiaj blogi, które mam wśród obserwowanych. Wtedy też wpadłam na pomysł wysłaniu do kilku z Was życzeń na kartkach pocztowych. Zainspirowała mnie do tego Milena z http://rilseee.blogspot.com/ i jej pomysł na złożenie swoim czytelnikom życzeń smsem lub telefonicznie.
Obecnie coraz mniej wysyłamy kartek pocztowych do rodziny. Pamiętam, jak byłam młodsza, to mama pisała dwa razy do roku kilkanaście pocztówek z życzeniami do rodziny. Teraz też, to robi, ale są to zaledwie dwie kartki do dalszej rodzin.
Ja chcę dalej pielęgnować tę tradycję.
Jest tu ktoś, kto chce dostać kartkę? Jeśli tak, to proszę o przesłanie swojego adresu na e-mail: riterra11@gmail.com
Ile pocztówek wyśle? Nie wiem, to zależy od liczby osób zainteresowanych.

Na koniec widok z mojego okna ^.^

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. ja nigdy nie zaniedbuję czytelników ani słuchaczy mojego radia zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wysyłam adres ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń