Weekend czyli STIHL POZnan Ice Festival i targ świąteczny

Ostatni weekend był bardzo udany :)
Sobotę spędziłam z przyjaciółką. Odwiedziłyśmy Stary Rynek, którym miał miejsce festiwal rzeźb lodowych, a później poszłyśmy na targ świąteczny. Można tam było znaleźć wszystko dosłownie m.in: swetry, czapki i rękawiczki robione na drutach, drewniane zabawki, obrazy, ręcznie robione kartki świąteczne i biżuteria, kosmetyki własnej roboty, wypieki, płyty gramofonowe... Szkoda, że tylko wszystko cholernie drogie :/
W niedziele wraz z kolegą poszliśmy na rynek. Było kolorowo jak w bajce. Zresztą sami się przekonajcie












A wam jak minął weekend?

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Wow świetne rzeźby ktoś kto robi takie rzeczy ma naprawdę talent :) Szkoda tylko, że zdjęcia nie są najlepszej jakości :c
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepskiej jakości, bo robione telefonem :/

      Usuń
  2. Śliczne są te rzeźby, co roku staram się być na festiwalu jednak w tym roku nie dałam rady :(
    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały festiwal ale jeszcze nie miałam okazji w nim uczestniczyć :(
    Czas nadrobić zaległości ;)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow teraz aż żałuje że się nie wybrałam. Zazdroszczę.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeźby, musiały wymagać dużo pracy.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w mieście ledwo widać święta, a festiwalu zazdroszcze;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudne *_*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. figury są niesamowite. zazdroszczę, że u Ciebie są organizowane takie wydarzenia i atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie! :) <3

    www.turqusowa.blogspot.com
    Dziękuję za komentarz!
    Obserwuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak w bajce *_*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Świetny post, bardzo lubię Twojego bloga i dosyć często na niego wpadam :D Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu! :D
    Zapraszam również do mnie, gdzie czeka na Was nowy post :)
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiało być wtedy bardzo pięknie . Uwielbiam takie targi różności oraz bożonarodzeniowy klimat. Ciekawy blog . Pozdrawiam ;)
    http://lovesobeatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń