Dobra organizacja czasu

Jeśli się zorganizuje odpowiednio swój czas, to można znaleźć wolną chwilę, na co zazwyczaj brakowało nam czasu lub byliśmy zbyt zmęczeni.
Z nowym rokiem, postanowiłam sobie kupić kalendarz książkowy.
W kalendarzu ograniczyłam się do zapisywania ważnych wydarzeń (sprawdzianów, egzaminów, zmian w planie, umówionych wypadów itp.)

 

Kosztował 10 zł, jest w twardej, ale miękkiej okładce (wiem, że to dziwnie brzmi xD)


Jedyną jego wadą jest, to że niema zakładki ze sznureczka, ale z tym można sobie łatwo poradzić.

Dokładniejszy plan dnia zapisuję w notatniku, który zawsze leży na biurku. Planuję 2-3 dni na przód.
Wolę przeznaczyć na coś za planować za dużo czasu, niż za mało. Zawsze mogę zrobić coś prędzej, a na koniec dnia mieć chwilę dla siebie.


Jestem ciekawa jak długo wytrwam w tym...

Tak na marginesie, zaplanowałam poświęcić 3 godziny na blog w piątek, ale nie wiem, co miało by się pojawić w tym przyszłym poście. Macie jakieś propozycje? Co chcielibyście zobaczyć?

Udostępnij ten post

3 komentarze :

  1. Fajny ten kalendarz a do tego nie drogi, lubię organizację i sama używam tego typu rzeczy :) Bardzo ułatwia życie :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię organizować sobie czas , bo o niczym w tedy nie zapominam :)

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizacja dla mnie jest bardzo wazna. Zawsze sobie spisuje co muszę zrobic danego dnia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń