Ulubieńcy - luty 2016

Wiem, że ostatnio nic nie pisałam, ale nie była w stanie. Potrzebowałam chwili tylko dla siebie, po ostatnich smutnych wydarzeniach. Parę dni temu zmarł mi dziadek, dokładnie w jedenastą rocznicę mojego drugie dziadka. Jaki ten świat jest dziwny...
Nie chciałam, żeby ten post był smutny, dlatego postanowiłam napisać całkowicie o czymś innym. Nigdy wcześniej nie robiłam tego rodzaju postu... Mam nadzieję, że będę się pojawiać, co miesiąc. Kategorie w przyszłości mogą się zmienić.

Kosmetyk



Kremu do rąk używam przynajmniej raz dziennie. Bardzo szybko schnie. Zapach jest przyjemny i utrzymuje się dość długo. 
Ubranie

 Biało-czarna koszula w kratę, którą upolowałam na wyprzedaży. Jest wykonana w 100% z bawełny, jest miła w dotyku i cieplutka.


Film 

Lubisz akcję a przy okazji się uśmiać? Jeśli tak, to Kingsman: Tajne służby spodoba Ci się. 


Serial:

 Przypadkiem trafiłam na ten serial i zostałam ;) W "Wojnie i pokoju" zachwyciłam się przepięknymi strojami, scenografią i scenami bitewnymi. 



Książka:
 Pokochałam serię "Szklany tron", więc naturalne dla mnie było sięgnięcie po ten zbiór opowiadań i się nie zawiodłam. Książkę "pochłonęłam" bardzo szybko. 


Wy także macie posty tego typu? Jeśli tak, to podeślijcie w kom linki ^.^

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ciekawi ulubieńcy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula :) Filmu nie widziałam, ale może w wolnej chwili sobie obejrze :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń