#17 Co mi wpadło w oko?

U mnie za oknem, już drugi dzień z kolei jest przepiękna pogoda. Tak mnie dzisiaj naszła ochota na przejrzenie kilku stron z sukienkami. Odkryłam, że na zalando.pl sukienki są w promocji -50%, akcja potrwa do 20 marca do 23:59.
O to kilka z nich, które mi się spodobały ;)

1.Closet Sukienka letnia - navy cream - 124,50 zł

2.  Little Mistress Sukienka koktajlowa - sage - 174,50 zł

3.  Closet Sukienka letnia - new rose - 134,50 zł

4.  Lipsy Sukienka etui - black - 164,50 zł



5.  Swing Sukienka koktajlowa - braunrot - 154,50 zł

6.  Vero Moda VMFLORINA - Sukienka letnia - fudge - 79,50 zł


7.  Vila VITIMMO - Sukienka koktajlowa - rose smoke - 114,50 zł


8.  Dorothy Perkins Sukienka letnia - blush - 94,50 zł

 267 sukienek zostało przecenionych, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie link

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. 3 pierwsze sukienki po prostu obłędne! *,* Uwielbiam takie rozkloszowane,a do tego wzór kwiatów dodaje uroku. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne sukienki! Masz gust :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga sukienka jest zdecydowanie moją ulubioną. Śliczny ma kolor :)


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne sukienki, aż ciężko wybrać najładniejszą <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sukienki, bardzo mi się podoba 3 ♥

    ♥ xyu.xyuki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny świetny post do kolekcji:)
    ale mam pytanie..od kiedy blogujesz? bo obserwuje cię od dawna ale mało się orientuje:) odpowiedz tutaj na swoim blogu, później zobacze:)
    + za obserwacje czy komentarz będę wdzięczna i szczęśliwa! :) blog - klikaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog prowadzę od czerwca 2014, ale wtedy był takim bardziej pamiętnikiem. Od kwietnia 2015 przypomina bardziej obecny blog i wtedy zaczęłam go reklamować.

      Usuń
  7. ta 3. jest super :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza jest przepiękna sukienka :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń