...

Dzisiaj korzystając z pięknego południowego słońca i skróconych zajęć wybrałam się na spacer. Gdzie mnie nogi poniosły? Na cmentarz... tak właśnie na cmentarz. Pewnie się zastanawiacie co ja tam robiłam. Może trochę to dziwnie zabrzmi, ale zwiedzałam. Ostatnio rozmyślałam na temat życia i śmierci. Doszłam do okropnego wniosku, że w naszym życiu jest pewna tylko śmierć.
Nie byłam na pierwszym lepszym tylko na Cytadeli, na której są pochowani ci którzy walczyli za naszą wolność.





 Pomnik 3 Poznańskiego Pułku Lotniczego




 Pomnik 7 Pułku Strzelców Konnych




 Szkoda, że niektóre z nagrobków niszczeją, choć ptaki raczej się z tego cieszą...









Jednak na cmentarzu też budzi się życie.





 Pomnik Bohaterów

 Pomnik jeńców francuskich


 Cmentarz Wspólnoty Brytyjskiej







Zapraszam do zadawania pytań: https://ask.fm/riterra11

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Przepiękne zdjecia! Świetnie uwieczniłaś cmentarz i zaczynajacą sie wiosne! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjecia <3 Uwielbiam naturę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety masz rację. Jedyne czego możemy być pewni to śmierci. Ten fakt mnie trochę przeraża.
    Zdjęcia są śliczne, fajnie by było gdyby były trochę większe. :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ujęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    #wski
    http://wski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Poznań i mam nadzieję ,że uda mi się tam zamieszkać w przyszlosci a Park Cytadela jest jednym z najpiękniejszych parkow :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia naturalne i niezłe ujęcia ;) Powodzenia w dalszej pracy ;)
    Zapraszam na nowy blog ;)

    modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewna jest tylko śmierć,tak. Zgadzam się.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń