Mój dzień kobiet

Zacznę od życzeń, w końcu dzisiaj dzień mężczyzny. Chciałam bym życzyć Wam Panowie wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń ;)

Wracając do tytułu postu. Czy Wy Drogie Panie dostałyście coś w swoje święto? Jak je spędziłyście?
Ja wraz z dziewczynami ze swojej grupy poszłyśmy do kawiarni. Zarezerwowaliśmy dzień wcześniej stolik, bo raczej nie było by szans, abyśmy w trzynaste usiadły razem, a tak specjalnie dla nas połączono dwa stoliki.
Szarlotka, którą jadłam była pyszna i ciepła. Pachniała pięknie cynamonem. Do tego były lody waniliowe i bita śmietana.

 Dziewczyną też smakował sernik i drink Truskawkowy pocałunek



 Na koniec dostałyśmy tajemnicze puszki w trzech kolorach do wyboru: pomarańczowym, fioletowym i niebieskim. 


Znajdowały się w nich prezenty dla nas, czyli kubeczki ;)



Wystrój Angielki jest przepiękny. Białe zabytkowe meble, białe ściany i... podwieszone do sufity róże,



Niestety nie mogę opublikować zdjęć jak się bawiłyśmy, bo nie mam zgody dziewczyn :(
Nie jest, to reklama za którą mi zapłacono, polecam ten lokal z własnej woli - Angielka ul. Żydowska 33 Poznań

Poza tym prezentem, które same sobie z dziewczynami sprawiłyśmy, to nic nie dostałyśmy od naszych chłopaków z grupy. Dzisiaj w dodatku jedna świnia przypomniała mi, że dziś jest dzień mężczyzn i fajnie było by gdybym, go gdzieś wzięła i postawiła jakieś ciastko czy coś, ale od tej samej osoby nie usłyszałam nawet życzeń w dniu mojego święta.

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Ale pysznosci widze<3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, pysznie to wyglądało! Wystrój faktycznie ciekawy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam <3
    Piękny wystrój.
    Obserwuje, licze na rew :3
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Te smakołyki wyglądają rewelacyjnie ! :)
    Mój mąż już sie postarał, żeby dzień kobiet był wyjątkowy. Kwiaty i prezenty były :)
    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie wyglądają ciasta, ja w dzień kobiet dostałam od chłopaków z mojej klasy dwa kwaitki ale jednego kwiatka to my same kupowałyśmy a oni nam je tylko rozdali
    Zapraszam na mojego bloga http://laurenpachnia.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smacznie to wszystko wygląda. Aż się głodna zrobiłam :) To dobrze, że wypad był udany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog!
    Karolina

    Być może mój blog Ci się spodoba ♡
    https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wyglądają te ciasta.
    Głodna się zrobiłam.
    Super że wypad był udany :)

    OdpowiedzUsuń