zdjęcia - kwiecień

Hej ;)
W padłam poinformować Was, że jeszcze blog nie umarł. 
Wiem, że od dawna nie było żadnego posta. Mam ostatnio natłok nauki, ale mnie to nie usprawiedliwia, w końcu potrafię znaleźć czas na szlajanie się po mieście czy po lesie. Raczej wynika, to z tego, że mamy ładną pogodę, a mi po prostu nie chce się siedzieć w mieszkaniu. Nie mam ostatnio ochoty siedzieć i gapić się w monitor komputera, czy telewizora. Wolę spędzać czas na świeżym powietrzu, prze co Was zaniedbuje :(






















Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Cóż, ja też ostatnio nie mam czasu prawie w ogle na bloga z powodu nauki. :,( Ale trzeba jakoś wszystko pogodzić. :) Zdjecia poprostu mega! *,*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Talent jest :#

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak! Pogoda wrecz zmusza do wyjscia na zewnatrz. Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku! Co do zdjec - ladne dla oka, ale.. przecietne :) Cwicz wiecej! ^^

    OdpowiedzUsuń