Motor Show Poznań 2016

Po co tam idziesz? - zadał mi pytanie mój znajomy, który nie interesuje się motoryzacją. Ja też nie jestem w tym żadnym specem, ale potrafię rozróżnić najpopularniejsze marki samochodu, w przeciwieństwie do kolegi, któremu wciskałam, że Skoda Fabia to BMW serii 1.
Poszłam, żeby obejrzeć piękne samochody, usiąść w nich i sobie po wyobrażać, że może kiedyś będą moje... Wątpię, żeby szybko powtórzyła mi się okazja usiąść za kierownicą Jaguara, czy BMW i8, Infiniti  i wielu wielu innych. Do sporej ilości luksusowych marek nie można było wsiąść np. Porsche, Maserati, Rolls-Royse . Zobaczyć je na żywo to też, zawsze coś ;)
Były także motocykle, caravany i malowane tiry.
Poniżej prezentuję kila zdjęć.











 Porsche zrobione w połowie z klocków.























Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. samochody rzeczywiście są przepiękne :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ale samochody *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.
    Ps.
    Jeśli zaobserwujesz to powiadom mnie o tym pod najnowszym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, też byłam w Poznaniu, najbardziej podobała mi się marka Infiniti, czarne Q30 rewelacja, idealne auto dla mnie, moim zdaniem tysiąc razy lepsze i ładniejsze od mini.

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle, ze gdyby kolega poszedl z Toba, zaczął by sie interesowac motoryzacja ;) jednak i tak jestem za tymi klasykami <3
    pozdrawiam i obserwuje !


    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No no, widzę, że w zeszłym roku same perełki były :) Tak naprawdę dużo osób myśli, że te targi są wyłącznie dla miłośników motoryzacji, a to nieprawda - każdy może przyjść i się świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rok temu tak się trafiło, że moje auto doznało awarii i miałem spory problem z dostaniem się na motor show, na szczęście szybko znalazłem wypożyczalnię samochodów. Poznań w 2016 roku, podobnie jak w poprzednich latach, nie sprawił zawodu i zorganizował w 100% udaną imprezę.

    OdpowiedzUsuń