#19 Co mi wpadło w oko?

Ostatnie dni były gorące. Zauważyłam, że na ulicy przeważał biały i inne jasne, pastelowe kolory. Niby nic w tym dziwnego skoro biały "odbija" promienie słoneczne. Dlatego w dzisiejszym poście będzie przeważała biel. Oto kilka moich propozycji:

1.Sukienka fasardi-> 69,00 zł


2. Tunika -> 89,99 zł



3. FSU731 Suknia BIAŁY -> 120,00 zł


4. Spodnie ze stretchem -> 79,99 zł




5. Spódnica ze stretchem - 79,99 zł



6. Sukienka -> 139,99 zł




7. Sukienka -> 89,99 zł



8. White Semiformal Sleeveless Hollow Dress -> US$8.31

 9. Sukienka Artisan -> 149,90 zł



 10. Sukienka letnia - white -> 160,30 zł




Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. ŚLiczne rzeczy, ja osobiscie nie lubię jakoś zbytnio białego koloru, chyba, że na koszulkach :D

    julia-kosrupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe ubrania. :) Zwłaszcza sukienki.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy! Pierwsza sukienka najlepsza ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki są przepiękne, jednak wybrałabym je w czarnym kolorze, mimo, że nie "odbija" słońca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te sukienki! W końcu muszę sobie jakąś kupić na lato, może skorzystam z Twoich propozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle prześlicznych rzeczy w jednym poście! Szczególnie przypadły mi do gustu sukienki pod numerem 2 i 9. Szkoda, że nieładnie mi w niebieskim...

    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka jaka cudowna downfce

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń