Moja majówka

W dzisiejszym poście dla odmiany będzie więcej tekstu niż zdjęć.
Chciałam opowiedzieć Wam jak spędziłam majówkę. Dla mnie majówka, to okazja do powrotu do domu na dłużej. Możliwość wyjścia na świeże powietrze. Wyspania się - bo jest cicho, w mieście nie potrafię teraz spać dłużej niż do 6-7 rano obojętnie o której godzinie pójdę spać.
Naprawdę takie proste rzeczy jak wyjście z psem do lasu, czy przejażdżka rowerem - potrafią cieszyć.
Niby jestem dorosła, ale nadal lubię się bawić z dziećmi, a w zeszły weekend miałam właśnie taką okazją.
Nie wiem jakim cudem znalazłam czas jeszcze na przeczytanie 2 książek i obejrzenia 10 odcinków swojego serialu, a wszystko to w niecałe 5 dni.


Polecam je, nie można się od nich oderwać :)

Na szczęście pogoda przez całą majówkę dopisywała. Deszcz dopiero dopadł mnie jak wróciłam do miasta - biegłam cała mokra ze swoim bagażem xD

Zdjęcia robione dzisiaj rano. Nie są za specjalne, bo poszłam pospacerować z rana, a nie zrobić sesję zdjęciową. To dziwne, ale kiedy idę z nastawieniem, że muszę zrobić zdjęcia, to wychodzą lepiej niż robione takie przy okazji...






Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. ładne zdjęcia!
    sandradzianachowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych książek, fajne fotki!
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ich :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i przepiękne zdjęcia. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń