Wiosenny tag - DDOB

Dziś postanowiłam odpowiedzieć na 12 pytań z DDOB.com

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?
Wydaje mi się, że raczej wiosna. Jeżeli chcemy zacząć uprawiać jakiś sport wiosna wydaje się o wiele lepszym czasem. Dodatkowo bardziej nas motywuje to pracy nad sylwetką, bo nosimy coraz to lekciejsze ubrania. 
Jeżeli chodzi o rzucenie palenie, postanowienie więcej uczenia się, regularnego sprzątania...  - to bez różnicy w jakiej porze roku zaczniemy, to robić. Ważne, aby wytrzymać w tym postanowieniu jak najdłużej. 



2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody?
Zgadzam się z tym stwierdzeniem. Oprócz przyrody, która budzi się do życia w ludziach pojawia się nowa, świeża energia. 

3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  
Bomberka



4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie?   
Nie, nie posiadam nadmiaru nie potrzebnych ubrań. Zresztą nie posiadam dużej szafy. Wszystkie moje, rzeczy muszą się w niej zmieści.  



 5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? 
Nie przypominam sobie.

 6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)
Z zapachem świeżo ściętej trawy, zapachem powietrza po burzy, widokiem dojrzałego/ściętego zboża.



7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze?  
Prawdopodobnie taka wiedza jest bardzo przydatna. Zdjęcia są ładniejsze, więcej osób chce je oglądać. Jednak jeżeli ktoś prowadzi blog z opowiadaniami, przemyśleniami i nie zamieszcza tam żadnych zdjęć, to takiej osobie ta wiedza jest zbędna.  Ja sama nie posiadam takiej wiedzy, podobnie jak aparatu. 

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?  
Z pięknego świata, który nas otacza. 

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami?
Jeansy, niebieski T-shirt i koszula w kratę  

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę?
 Chciałabym schudnąć 2-3kg, a przynajmniej nie przytyć ;)

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? 
Nie moje klimaty. 



12. Jakie plany na wakacje 2016?
Jeszcze za wcześnie, aby o tym myśleć.   


Mam nadzieję, że post się spodobał. Nie miałam czasu, aby wymyśleć jakiś inny ciekawy post.  Mam teraz sporo nauki w związku ze zbliżającymi się kolokwiami i egzaminem. Do tego muszę nadrobić parę, rzeczy z poprzedniego tygodnia, a to przez moje zeszło tygodniowe balowanie na Juwenaliach. 

Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Bardzo fajny tag! Mi również podobają się te kurtki.
    Ja mam już kilka planów na wakacje
    :D A co do wspomnienia to jasne, że mam ;DD
    FLVCKO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny jest ten tag i sama go pewnie wykorzystam.
    te spodnie również mi się nie podobają ale za to bardzo podobają mi się twoje odpowiedzi ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag... jeśli chodzi o wakacje to raczej spontaniczne :) evelciovelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi! Tez zrobiłam ten tag na swoim blogu :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ten tag bardzo mi sie podoba :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na notkę!

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń