#20 Co mi wpdało w oko?

Nareszcie mam chwilę wolnego czasu. Nie byłam ostatnio aktywna ponieważ miałam sesję, czyli multum nauki. Ostatnio także pracowałam nad pewnym projektem. Mam nadzieję, że ten projekt dojdzie do skutku, bo mógłby być dodatkiem do blogu. Nic więcej nie mogę na razie Wam napisać.
Dziś przedstawie Wam kilka  moich propozycji na letnie sukienki. Miłego oglądania ^.^

1. SUKIENKA Z DEKOLTEM CARMEN - 59,99 zł

2. SUKIENKA TUKAN PRINT - 79,99 zł


3.  Krótka sukienka z nadrukiem w kwiaty - 69,51 zł

4. SUKIENKA MAXI SZARA - 69,99 zł

5. Sukienka plażowa - 69,99 zł

6. SUKIENKA MORO - 59,99 zł

7.  SUKIENKA MAKI - 79,99 zł


8. Sukienka bez rękawów z nadrukiem w liście - 44,90 zł


9. Sukienka w paski, odkryte ramiona i tył w stylu bokserki - 74,89 zł


10. Sukienka - 94,99 zł


11. Dorothy Perkins Sukienka letnia - pink - 97,30 zł





 

Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Gdybym miała coś wybrać...to na pewno byłaby to trójeczka! Lubię lato, lubię sukienki. ;)

    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne ubrania <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne sukienki, ta w paski najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń