Sposoby na nudę #1

Witajcie kochani! Już prawie miesiąc wakacji za nami, czy choć raz nie wiedzieliście, co macie robić? Nudziliście się? Jak nie - to gratuluje! jednak jeżeli i Was dopadła nuda, to ten i kolejny post jest dla Was.
 Czytanie. Prosta czynność, której nauczyliśmy się jako dzieci w szkole. Lubię czytać i sprawia mi, to przyjemność, jednak mogę się założy, że znajdzie się ktoś, kto nie lubi czytać. Dlaczego? Według mnie przez, to że jesteśmy zmuszani do czytania nudnych lektur. Ja w liceum miałam problem z przeczytaniem "Jądra ciemności" i "Ferdydurke". Dla mnie, to była męczarnia. Jakoś zaliczyłam sprawdziany z ich znajomości. "Pana Tadeusza" po kilkudziesięciu stronach odłożyłam na bok, obejrzałam film i znowu wzięłam się do czytania. Było mi łatwiej zapamiętać treść. Zdarzają się jednak i fajne lektury: "Akademia Pana Kleksa" - pierwsza lektura jaką przeczytałam w całości, "Hobbit" i "Lalka". 
Teraz jednak możemy sami wybrać jaką książkę przeczytamy. Zawsze jak nam się nie spodoba, można ją odłożyć na bok. A nóż kiedyś do niej wrócimy?




Polecam Wam portal lubimyczytac.pl  możecie tam znaleźć opinie innych użytkowników na temat książki, ranking najpopularniejszych książek. Jeżeli zaczniecie oceniać książki, które już przeczytaliście komputer poleci Wam książki, które według niego powinny Wam przypaść do gustu. 
mój profil na LC   - śmiało możecie mnie zapraszać do znajomych. Często oglądam, co czytają moi znajomi i jeżeli ta książka spodobała się im i innym użytkownikom często po nią sięgam.   




Jeżeli dużo czytacie i Wasze książki nie mieszczą się już na półkach i chce cie je wymienić, to polecam -> finta.pl   
Jest, to serwis, który pozwala na wymianę książek, muzyki, filmów i gier. Wymiany można dokonywać na punkty, które możemy później wymienić na książki lub pieniądze 1pkt=0,09zł (ale kupujemy 1pkt=0,10zł). Jeżeli dwaj użytkownicy są zainteresowani wystawionymi przez siebie nawzajem książkami mogą się oni wymieć towar za towar. Wtedy obie strony proponują cenę 1pkt.  


Wiem, że moja biblioteczka jest bardzo skromna, ale często czytam ebooki i oczywiście wymieniam się książkami.
Do następnego postu ^.^

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Sama zaczęłam ostatnio czytać z nudy. Powiem Ci - wciągnęlam się. Książki są genialne!

    aspektywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię czytać, chociaż większość osób z mojej klasy sama z siebie ewentualnie po ulotkę do czytania może sięgnąć. Ale nie dziwię im się, szkoła potrafi zabić w człowieku już w zarodku chęć do czytania. Sama zastanawiam się, czy gdyby mama nie ciągała mnie do biblioteki ze mną nie byłoby tak samo. Jest kilka lektur szkolnych, które są ciekawe, ale to zdecydowana mniejszość. Zbrodnia i kara, Makbet, Hamlet, Proces - to moim zdaniem jedne z ciekawszych. Ferdydurke próbowałam strawić ale się nie udało. Sama z siebie postanowiłam przebrnąć przez Pana Tadeusza, co jak co, ale epopeję narodową przydałoby się znać. Jestem na 7 księdze - powiem że nie jest źle, tylko, że ciężko nawet jak się czyta dzień po dniu połapać co się działo kartkę temu. Film dużo pomaga w zrozumieniu akcji, no i jest naprawdę dobrze wykonany.
    Z blogosferą nie da się nudzić, zawsze jest coś ciekawego do zrobienia.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czytam książkę "Zatrute ciasteczko" :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Agata Christie i Camilla Lackberg <3 Najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z lekturami to bywa ciężko jeśli chodzi o czytanie ;)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń