#2

Hej
Jak ja nie lubię jesieni. Wychodzisz z domu noc, wracasz noc. Nie lubię tego, ale bardziej nie lubię deszczu.
Człowiek wraca zmęczony ze szkoły, pracy a tutaj leje. W ciągu ostatnich dwóch tygodni byłam dwa razy, chora, bo właśnie przemokłam. Za pierwszym razem, to niestety jak wyjęłam parasolkę, to zaczęła się wyginać w drugą stronę, a trzeba było iść piętnaście minut w ulewie. Potem siedzieć półtorej godziny na ćwiczeniach w przemokniętych butach. Za drugim razem czekałam na zielone światło. Stałam na wysepce między jezdniami w przeciwnym kierunku jazdy. I jak jakiś debil szybko przejechał, oblał mnie wodą z kałuży. Pocieszające jest, to, że tym razem wracałam do domu.

Musiałam sobie trochę ponarzekać ^.^


--------------------------------------------
 I don't like autumn. I leave the house at night, back at night. I don't like it, but the more I don't like rain. Human comes back tired from school, work, and here it rains. In the last two weeks was twice sick, I just soaked. For the first time, it unfortunately when I took out an umbrella, it began to bend in the opposite direction, and I had to walk fifteen minutes in a downpour. Then I sit over an hour to exercise in sodden shoes. The second time I was waiting for the green light. I stood on a small island between the lanes in the opposite direction. Some idiot drove fast, doused me with water from a puddle. It is encouraging that this time I came back to the house.
I had a little complain ^. ^







Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Piękna z Ciebie kobieta :) W ogóle spodobał mi się sposób w jakim piszesz, dlatego zostaje tutaj i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kurteczka :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwie historie które Cię ie spotkały nie są zbyt przyjemnie. Mi na szczęście jeszcze coś takiego się nie przytrafiło. Ja jednak lubię jesień i szczerze mogę powiedzieć że to moja ulubiona porą roku 😊😊 littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w przeciwienstwie do Ciebie uwielbiam jesienną atmosferę. Może i pogoda nie rozpieszcza ale nie zmienia to faktu, że ta pora roku ma w sobie coś magicznego. ;)

    alteraven.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję takich sytuacji! Ja nienawidzę jesieni ponieważ jestem strasznym zmarzluchem a deszcz sprawia że moje samopoczucie znacznie spada. Bardzo spodobał mi się płaszczyk, który masz na sobie <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń