Witam Was po bardzo długiej przerwie. Koniec sierpnia miałam bardzo pracowity i stresujący. We wrześniu postanowiłam odpocząć od wszystkiego. Potrzebowałam chwili dla siebie. Nie czułam także wtedy potrzeby dzielenia się czymkolwiek na tym blogu. Wróciła do mnie wena i udało mi się napisać prawie całe opowiadanie (nadal brakuje mi przedostatniej sceny :p) oraz napisałam streszczenie kolejnego.

Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Dołączam zdjęcia. Wiem, że nie są za dobre, ale postanowiłam sprawdzić, czy mi wyjdą. Ostatnio się przeprowadziłam i mam teraz trochę miejsca w pokoju, który jest tylko mój ^.^






 mój instagram -> riterra11

Udostępnij ten post

10 komentarzy :

  1. Wiem jak to jest mieć swój pokój, bo sama za nim się przeprowadziłam dzieliłam go z siostra ;) Jedna uwaga, jak robisz zdjęcia staraj się uważać na światło, a najlepiej miej je zawsze przed sobą, a za aparatem ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza - lubię takie ;)
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też od tygodnia mieszkam w pokoju który jest tylko mój i w końcu mogę go urządzić jak tylko chce i mieć tam co chce :) Zdjęcia dobre ale lepiej ustawiać się by naturalne światło oświatlało nasza sywetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz pokój teraz już tylko swój

    OdpowiedzUsuń