#1 Filmy

Cześć!

Nie mam zamiaru nic pisać związanego z wczorajszym świętem. Jeżeli jednak chcecie się dowiedzieć, jak wygląda Wszystkich Świętych w innych krajach zapraszam na post sprzed roku ---> http://modaialex.blogspot.com/2015/11/swieto-zmarych-w-innych-krajach.html

 Dziś polecę Wam kilka filmów, które ostatnio obejrzałam i mi się spodobały. To są tylko moje propozycję. Wy oczywiście możecie mieć własne zdanie na ich temat.

----------
I'm not going to write anything related to yesterday's celebration. But if you want to find out how All Saints in other countries invited to the post last year ---> http://modaialex.blogspot.com/2015/11/swieto-zmarych-w-innych-krajach.html

Today I recommend you some movies  that I watched recently and I liked. These are just my suggestion. You certainly can have your own opinion about them.
 
Iluzja 2 (Now You See Me 2) 2016
 Intryga, akcja, humor i sztuczki. Według mnie film na podobnym poziome, co wcześniejsza część. Idealny na wieczór. 10/10
Intrigue, action, humor and tricks. In my opinion film at a similar level as the earlier part. Perfect for the evening. 10/10

Złodziejka książek (The Book Thief) 2013

Dziewczynce towarzyszy śmierć, która jest narratorem w filmie i zabiera jej bliskich. Trafia ona do rodziny zastępczej, gdzie jej nowy ojciec uczy ją czytać.  Zakochuje się w książkach. Akcja toczy się w Niemczech podczas II wojny światowej. Uważam aktorka wcielająca się w Liesel zagrała przekonywająco. 8/10
Death is accompanied by a girl. is the narrator in the film and takes her loved ones.
Girl goes to a foster family, where her new father teaches her to read. Falls in love with books. The action takes place in Germany during World War II. I think the actress playing the Liesel played convincingly. 8/10
Nerve (2016)

Widziałam jak ten film, polecały dwie osoby na swoich blogach i postanowiłam, go obejrzeć. Spokojna dziewczyna postanawia na przekór swojej koleżanki wziąć udział w grze. Jeżeli wykona się zadanie, dostaje się w nagrodę pieniądze. Vee poznaje Ian, z którym razem wykonuje zadania. Okazuje się, że nie można ot, tak odejść z gry, albo donieść o niej na policję... Zabawa przestaje być zabawą, a walką o wolność i życie. 8/10
I saw the movie, recommended to two people on their blogs and I decided to watch it. Quiet girl decides in spite of their friends to take part in the game. If her perform a task, get in prize money. Vee meets Ian, which together perform the tasks. It turns out that you can not just like that leave the game, or to report about it to the police ... Playing ceases to be fun, and the fight for freedom and life. 8/10


X-Men: Apocalypse (2016)


Erik Lensherr wiedzie sobie spokojne życie wraz z rodziną w Polsce. Jednak jego świat zawala się po śmierci żony i córki. W tym samym czasie budzi się Apocalypse starożytny i potężny mutant, który szuka sojuszników. Apocalypse wraz z Magneto, Angel, Storm i Psylocke próbują przejąć władzę nad światem. Tylko X-Meni mogą ich powstrzymać. Dużo efektów specjalnych i akcji. 9/10
Erik Lensherr leads a quiet life with his family in Poland. However, his world collapses after the death of his wife and daughter. At the same time Apocalypse - ancient, powerful mutant - woke up and looking for allies. Apocalypse along with Magneto, Angel, Psylocke and Storm are trying to take over the world. Only X-Men can stop them. A lot of special effects and action. 9/10

Może Wy mi polecicie jakieś filmy, które bardzo Wam się podobały?
 Can you even recommend me some movies that you really liked?

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Złodziejki książek jeszcz nie oglądałam, ale myślę że fil zainteresował by mnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie oglądałam i kocham, oprócz X-menów, bo nie lubię :C Ale Nerve jest cudowny! Tak samo Złodziejka książek. Jeśli nie czytałaś książki, to także serdecznie ci polecam bo naprawdę warto ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. "Złodziejka Książek" to jedna z moich ulubionych książek. Plakalam jak na czytam, za to film m ie rozczarował.

    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam książki, więc nie mam porównania. Mi film się podobał.

      Usuń
  4. "Złodziejka Książek" to jedna z moich ulubionych książek. Plakalam jak na czytam, za to film m ie rozczarował.

    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe propozycje :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zdałam sobie sprawę z tego, że przegapiłam X-Menów :<<< Z mojej strony, z absolutnie czystym sumieniem polecam Doktora Strange - świetny film, pod każdym względem. Byłam już na nim raz w kinie i na jednym razie się nie skończy ;)

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jak znajdę czas, to wybiorę się na Dr Strange :)

      Usuń
  7. Złodziejki książek nie oglądałam, ale Iluzja 2 to było coś. Byłam na tym w kinie i również mogę polecić każdemu :)

    pandamowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z tych filmów nie widziałem.
    O każdym jednak słyszałem...jeżeli mi się uda kiedyś na nie trafić, to chętnie obejrzę :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń