#23 Co mi wpadło w oko? What I fell into eye?

Cześć!
Z racji tego, że przez ostatnie dni byłam zawalona pracą. Dopiero dzisiaj znalazłam wolną chwilę na dodanie nowego postu. Chciałam, aby znalazły się w nim moje zdjęcia. Jednak jak wracam do domu, jest już ciemno, a zdjęcia przy sztucznym świetle nie wyglądają najlepiej.
Dlatego postanowiłam zrobić przegląd kurtek zimowych do 200 zł. 

-----
Hi!
Due to the fact that the last few days I worked hard. Only today I found a free moment to add a new post. I wanted to in the post were my pictures. But as I get home, it is dark and the pictures in artificial light do not look good.
That is why I decided to do a review winter jackets to 200 .


 
1. Lekka kurtka zimowa -> 199,99 zł




 3. Kurtka parka -> 189,99 zł
 4. Kurtka -> 189,99 zł
5. Kurtka 3 w 1 -> 124,99 zł

6. Kurtka zimowa z "barankiem" -> 189,99 zł
7. Kurtka wełniana -> 169,99 zł

8. Kurtka zimowa -> 159,99 zł
9. Kurtka pikowana z kapturem khaki -> 199,90 zł

 10. Kurtka zimowa, navy blazer -> 169,00 zł

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. 4 opcja jest jak dla mnie najlepsza :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kurteczki ta błękitna oh i ah..idealna dla mnie <3 :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia kurtka jest prześliczna, ale te czarne w stylu płaszczyków też piękne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieska kurtka jest przepiękna :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 Jest cudowna. Ogólnie bardzo fajny pomysł na post, praktyczny i ciekawy.
    Pozdrawiam i dodam, że naprawdę fajny blog. Jeśli chciałabyś znowu tutaj zajrzeć to zostawiam ci link:
    mavbelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń