#4

Hejka :)
Mamy już okres adwentu, a co za tym idzie Święta tuż, tuż. Lubię Boże Narodzenie, zresztą kto by, go nie lubił? Ale wymyślanie i szukanie prezentu dla bliskich? Jak ja tego nie znoszę. Jeszcze jako, tako coś się wymyśli dla domowników, ale oprócz tego znowu spadł na mnie obowiązek zakupu prezentów dla moich kuzynek (16 i 3 lat) i kuzyna (12 lat). Z nimi mam największy problem. Ostatnio nie widuję ich za często i nie jestem na bieżąco w tym, czym się interesują :( Kiedyś, to było łatwiejsze, kiedy widywało się ich przynajmniej raz w miesiącu. Teraz nie mieszkam z rodzicami i często, gdy rodzina przyjeżdża do mojego domu, to mnie nie ma, a rodzice nigdzie nie jeżdżą, kiedy ja wracam na weekend do domku.
Chyba szukanie prezentów najbardziej mnie denerwuje w Świętach. Nie chcę, aby to były prezenty na odczepne, tylko żeby się im spodobały. Też macie taki problem?

----
Hi :)
We already have Advent, and thus the Christmas just around the corner. I like Christmas, anyway who didn't like it? But coming up and looking for gifts for loved ones? As I cann't stand this. I have yet to think of something for the household, but apart from that once again fell upon me the obligation to purchase gifts for my cousins (16 and 3 years old) and cousin (12 years). With them I have the biggest problem. Last I do not see them often and I'm not up to date on what they're interested :( Once, it was easier when I met them at least once a month. Now I don't ive with my parents, and often, when the family comes to my house, it I am not, and parents nowhere to drive, when I go back to the house for the weekend.

I think I look for gifts bothers me the most in Christmas. I do not want to have gifts for rotten just to be liked them. Do you have the same problem?





Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Ja na szczęście nie mam problemów jeśli chodzi o kupowanie prezentów, gorzej ze znalezieniem czasu. Mam nadzieję, że Tobie uda się wybrać ciekawe rzeczy dla swojej rodziny :) Poza tym bardzo ładna stylizacja, koszula jest fenomenalna! :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja całkiem fajnie się prezentuje, co prawda nie do końca w moim stylu, szczególnie spodnie w kolorze, mimo to, na Tobie prezentuje się to super.

    https://by-kayla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ładnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna koszula mega pasuje do spodni :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam problem z wybraniem prezentu dla chłopaka :/

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za kazdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dla swojego kupuję nieśmiertelnik, polecam ;)

      Usuń
  6. Ja zawsze wiem co komu kupić, podobno robię najlepsze prezenty ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam zawsze problem co kupić tacie, bo on nigdy nic nie chce, a na książki nie ma miejsca. i bądź tu mądra. ;) dla mamy i siostry oraz chłopaka nigdy pomysłów mi nie brakuje, a czasami mam ich nawet stanowczo zbyt dużo. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pomysłu co podaruję swoim bliskim, brakuje mi wolnego czasu. Mam nadzieję, że znajdziesz idealny prezent dla kuzynek i kuzyna.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wręcz przeciwnie lubię kupować i szukać prezenty dla bliskich :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://livetourevel.blogspot.com/2016/12/treningowa-playlista.html

    OdpowiedzUsuń