Retro Motor Show Poznań 2016

Witam!
W kwietniu byłam na Motor Show Poznań. Spodobało mi się, więc postanowiłam udać się na Retro Motor Show.
Muszę przyznać, że miałam problem z wyborem zdjęć do postu. Zrobiłam ich ponad 250, a raczej tyle zostało, bo niektóre samochody fotografowałam z pięć razy. Raz ktoś wchodzi w kadr, potem brak ostrości, auto za mocno się świeci.... W takich momentach żałuję, że nie mam porządnego aparatu, a nie ten tylko w telefonie.
Zapraszam, do oglądania ^.^

-----
Hello!
In April, I was at the Motor Show Poznan. I liked it, so I decided to go to Retro Motor Show.

I must admit that I had a problem with the selection of photos to post. I took them over 250, but rather so much was because some cars photographed five times. Once someone enters the frame, then the lack of focus, auto lights up too much .... At times like this I wish I did not have a decent camera, not only in the phone.
I invite you to watch ^. ^

























Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. Ja nie mogę, jak widzę niektóre oldtimery to wymiękam. Poproszę o więcej zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotorelacja !

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Aż trudno uwierzyć, że zostały zrobione zwykłym telefonem komórkowym. :D

    http://stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdj 😉
    Zapraszamy http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w zeszłym roku na motor show i było warto więc myślę, że takie wydarzenie w wersji retro było również ciekawe :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. O mamo! Przepiękne. Byłam kilka lat temu w muzeum motoryzacji w Irlandii i tam takie cudeńka są cały czas :) Jak kiedyś będziesz przypadkiem na zielonej wyspie, koniecznie wpadnij. Będziesz zachwycona!

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę, jeśli będę miała okazję :)

      Usuń